keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Caramel Ice Cream

Tää jätski on tähän mennessä parasta, mitä oon ehkä ikinä koskaan syönyt. Siis oikeesti! Ja mä oon syönyt paljon jätskiä! Koska mä rakastan jätskiä! Mutta tässä jätskissä kaikki vaan jotenkin kohtas ja kaikki vaan oli just niin ihanaa, kuin pitääkin. Tästähän voi toki olla montaa mieltä, mutta mä olen kuitenkin oikeassa. ;)


Perusmassa on tehty numero ykkösellä, KLIK
Lisäksi tarvitset puoli tölkkiä keitettyä kondensoitua maitoa ja kourallisen kermakarkkia.
Omat namuni ostin Lidlistä, sieltä saa ihanaa lehmätoffeeta. Ne vaan palasiksi.


Tee perusmassa ja kaada se noin 1,5litran vuokaan.
Pudottele muutamia klönttejä kinuskia ja namuset ja pyörittele niitä vähän massan sekaan.
Laita kansi tai kelmua ja pakasta vähintään 8h.

Tadaa! Super hergullinen jätski on valmis ja siitä riittää just just jaettavaksi kavereillekin! ;)

4 kommenttia:

  1. No voi nam! Kuulostaa ihanalta ja uskon että et yhtään liioittele tämän herkullisuutta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä niin hyvää! Pakko tehdä vielä ainakin kerran tätä ennenkuin tulee syksy ja kylmä. ;)

      Poista
  2. ou mai gaad tää oli hyvää! kaikki kehui hirveesti. :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh! Tosi ihanaa, että tykkäsit. Pian tulossa ohje vähän toisenlaiseen caramel jätskiin joka myös tositosi ihanaa. ;)

      Poista